16 Temmuz 2009 Perşembe

netgitar.com akor bölümü

binlerce sanatçı akoru bulunuyor:

1 - Aşkın Nur Yengi
2 -
Acil Servis-Bebek
3 -
Ahmet Özhan-Ben Sensiz Yaşamaya Alışamam Ki
4 -
Ahmet Kaya-Acilara Tutunmak
5 -
Ahmet Kaya-Ada Sahilleri
6 -
Ahmet Kaya-Agladikca(%100 Orjinal)
7 -
Ahmet Kaya-Amenna
8 -
Ahmet Kaya-Bahtiyar
9 -
Ahmet Kaya-Bahtiyar
10 -
Ahmet Kaya-Geçmiyor Günler
11 -
Ahmet Kaya-Giderim
12 -
Ajda Pekkan-Yaz
13 -
Alpay-Fabrika Kızı
14 -
Anonim-Arda BoylarI
15 -
Anonim-Beyoğlunda Gezersin
16 -
Anonim-Deriko
17 -
Anonim-Dostum Dostum
18 -
Anonim-Drama Köprüsü
19 -
Anonim-Eftalya
20 -
Anonim-Eledim Eledim
21 -
Anonim-Hacel Obasi
22 -
Anonim-Igdirin Al Almasi
23 -
Asli-Ya herseyim ya hicim
24 -
Athena-Holigan
25 -
Athena-Yalan
26 -
Athene-Herşey Güzel Olacak
27 -
Avril Lavigne-Basket Case
28 -
Avril Lavigne-I can do bette
29 -
Avril Lavigne-I'm with you
30 -
Aykut Kuskaya-Aglama
31 -
Ayla Dikmen-Anlamazdin
32 -
Aylin Aslım-Ben Kalender Meşrebim
33 -
Ayna-Anlatmaliymis Meger
34 -
Ayna-Ben Tutuyorum Dünyayı
35 -
Ayna-Bir Sen Vardin
36 -
Ayna-Biz Akdenizliyiz
37 -
Ayna-Garip
38 -
Aytekin Ateş-Habu Ander Sevdaluk

1 - Bülent Ortaçgil-Benimle Oynarmısın
2 -
Baba Zula-Bir Sana Bir De Bana
3 -
Baha-Aramam Seni
4 -
Baha-Ela Gozlum
5 -
Baha-Yalnızlığım
6 -
Baha-Yalnızlığım
7 -
Barış Akarsu-Bir Kasaba Akşamı
8 -
Barış Akarsu-Gözlerin
9 -
Barış Akarsu-Gel Gör Beni Aşk Neyledi
10 -
Barış Akarsu-Hasretinle Yandı Gönlüm
11 -
Barış Manço-Ballı Kaymak
12 -
Barış Manço-Bir Bahar Akşamı
13 -
Barış Manço-Dönence
14 -
Barış Manço-Gamzedeyim Deva Bulmam
15 -
Barış Manço-Gesi Bağları
16 -
BarIs Manco-Al Beni
17 -
BarIs Manco-Alla Beni Pulla Beni
18 -
Barış Akarsu-Yaz Demedim
19 -
Baris Akarsu-Amasra
20 -
Baris Akarsu-Islak Islak
21 -
Baris Manco-Anliyorsun Degilmi
22 -
Baris Manco-Arkadasim Essek
23 -
Baris Manco-Gulpembe
24 -
Beatles-Yesterday
25 -
Bendeniz-Bazen
26 -
Berk&Oyku-Evlerinin Onu Boyali Direk
27 -
Bilal Türen-Bana Sor
28 -
Bulutsuzluk Ozlemi-Yagmur
29 -
Bulutsuzluk Özlemi-Yaşamaya Mecbursun
30 -
Burak Kut-Bebeğim
31 - Burak Kut-Yaşandı Bitti

1 - Can Kan-Yar Yar
2 -
Candan Ercetin-Ben Böyleyim
3 -
Candan Ercetin-Elbette
4 -
Celik-Afedersin
5 -
Celik-Benimle Evlenirmisin
6 -
Celik-Dilberim
7 -
Celik-Doyamadim Gözlerine
8 -
Celik-Hercai
9 -
Celik-Yalnızlar Rıhtımı
10 -
Cem Özkan-Dön Bana
11 -
Cem Adrian-Yagmur
12 -
Cem Karaca-Islak Islak
13 -
Cem Karaca-Tamirci Çırağı
14 -
Cem Yıldız-Yarım Bıraktın
15 -
Cem Yildiz-imkansiz ask
16 -
Cemal Vehbi Gunaydin-Adalet
17 -
Cengiz Kurtoğlu-Gelin Etmişler
18 -
Cihan Yildiz-Aglama Bu Ayriliga

1 - Düş Sokağı Sakinleri-Belki Değil Mutlak

2 - Düş Sokağı Sakinleri-Bir Garipliktir Gider
3 - Düş Sokağı Sakinleri-Gayret Et Güzelim
4 - Düş Sokağı Sakinleri-Gecenin Rengi
5 - Davut Guluglu-Yalan MI
6 - Demet AkalIn-Afedersin
7 - Demir Demirkan-Belki
8 - Demir Demirkan-Dağlar Dayanmaz
9 - Demir Demirkan-Doya Doya
10 - Deniz Seki-Acele
11 - Desperado-el marielchi
12 - Desperado-el marielchi
13 - Dogan Canku-Gecelerim
14 - Doğan Canku-Yaşamak Güzel
15 - Duman-Ah(Arpej)
16 - Duman-Aman Aman
17 - Duman-Bal
18 - Duman-Bebek(TAB+Akor)
19 - Duman-Belki Alışmam Lazım
20 - Duman-Beni Yak
21 - Duman-Bu Aksam(Tab+Akor)
22 - Duman-Elimde Saz Yeter Canima
23 - Duman-En Guzel Gunum Gecem
24 - Duman-Eski Koprunun Altinda
25 - Duman-Halimiz Duman
26 - Duman-Hatun
27 - Duman-Hayatı Yaşa
28 - Duman-Hayvan
29 - Duman-Helal Olsun
30 - Duman-Icerim Ben Bu Aksam
31 - Dus Sokagi Sakinleri-Acilar Parki
32 - Dus Sokagi Sakinleri-Acilar Sorular Ve Dusler
33 - Dus Sokagi Sakinleri-Adsiz Ozlem
34 - Dus Sokagi Sakinleri-Al Beni Yar
35 - Düş Sokağı Sakinleri-Sevdan Bir Ateş
36 - Düş Sokağı Sakinleri-Yaşadıkça
1 - Eşref Ziya-Hasret Gülleri
2 - Ebru Gündeş-Yaralım
3 - Edip Akbayram -Hasretinle Yandı Gönlüm
4 - Edip Akbayram-Garip
5 - Ege-Yaz Aşkım
6 - Ellerine Sağlık-Yalın
7 - Emre Altuğ-Gidecek Yerim Mi Var
8 - Emre Aydın-Belki Bir Gün özlersin(Tab)
9 - Emre Aydın-Bu Kez Anladım
10 - Emre Aydın-Dayan Yalnızlığım
11 - Emre Aydin-Afili Yalnızlık
12 - Emre Aydin-Git
13 - Erhan Güleryüz-Doğum Günü
14 - Erhan Güleryüz-Dur Biraz
15 - Erhan Güleryüz-Garibim
16 - Erhan Guleryuz-Ah Bu Gonul
17 - Erkin Koray-Akrebin Gozleri
18 - Erkin Koray-Anma Arkadas
19 - Erkin Koray-Arap Saci
20 - Erkin Koray-Estarabim
21 - Erkin Koray-Fesuphanallah
22 - Erkin Koray-ilahi Moruk
23 - Erkin Koray-Yagmur
24 - Erkin Koray-Yalnızlar Rıhtımı
25 - Erol Evgin-Iste Oyle Birsey
26 - Esref Ziya-Aglama Karafiln
27 - Esref Ziya-Aglar
28 - Esref Ziya-Ah Etme
29 - Esref Ziya-Efendim
30 - Esref Ziya-Haber Ver
31 - Eşref Ziya-Yanar Bu Gönül
32 - Evanescence-Anywhere
33 - Evanescence-breathe no more
34 - Evanescence-Hello
35 - Ezginin Günlüğü-Dönüş
36 - Ezginin Günlüğü-Düşler Sokağı
37 - Ezginin Günlüğü-Ebruli
38 - Ezginin Gunlugu-ilk ask
39 - Ezgininn Günlüğü-Dönüş
1 - Fatih Erkoç-Ellerim Bomboş
2 - Fatih YIldız-Agliyorum Kahrimda
3 - Fedon-Aşığınım
4 - Ferdi Tayfur-Acılar
5 - Ferdi Tayfur-Bari Sen
6 - Ferhat Göçer-Dön Diyemedim
7 - Ferhat Göçer-Yastayım
8 - Feridun Düzağaç- F.D.
9 - Feridun Düzağaç-Ben Kısaca F.D.
10 - Feridun Düzağaç-Beyaz
11 - Feridun Düzağaç-Düşler Sokağı
12 - Feridun Düzağaç-Dipteyim Sondayım
13 - Feridun Duzagac-AdI Sevda
14 - Feridun Duzagaz-Alev Alev
15 - Feridun Duzagaz-Alev Alev(tab+akor)
16 - Feridun Düzağaç-İçimden Şehirler Geçiyor
17 - Feridun Düzağaç-Yalnızlığımın Sana Emanet
18 - Fikret Kızılok-Bu Kalp Seni Unuturmu
19 - Fikret Kizilok-Gecenin Tam Ucunde
20 - Fuat Saka-Hamsi ye
21 - Funda Arar-Alagul
22 - Funda Arar-Bemim İçin Üzülme
23 - Funda Arar-Geceler
24 - Funda Arar-Yak Gel
1 - Gökhan Özen-Dayanamam
2 - Gökhan Özen-Herşeyde Biraz Sen Varsın
3 - Gökhan Türkmen-Bahar Gözlüm
4 - Gökhan Türkmen-Efkarlıyım
5 - Gülay-Geri Dönülmez Bir Yoldayım
6 - Gülben Ergen -Giden Günlerim Oldu
7 - Gece Yolcuları-Hüzün
8 - Gece Yolculari-Allah im
9 - Gece Yolculari-Eger Ask Buysa
10 - Gece Yolculari-Yaban Gulum
11 - Gokhan Turkmen-Ele Inat
12 - Gökhan Kırdar-Yerine Sevemem
13 - Gökhan Ozen-Aramassan Arama
14 - Gripin-Böyle Kahpedir Dünya
15 - Gripin-Dalgalandım Da Duruldum
16 - Gripin-Elalem
17 - Grup 81-Ben Seni Unutamıyorum
18 - Grup 81-Yalnızlık
19 - Grup 84-Affet
20 - Grup 84-Ellerin Nerde
21 - Grup Ayna-Garip
22 - Grup Ezginin Gunlugu-ilk ask
23 - Grup Gündoğarken--Ellerimde Çiçekler
24 - Grup Gündoğarken-Hayallerimi Bırak
25 - Grup Gundogarken-Agliyor Istanbul
26 - Grup Hepsi-Üç Kalp
27 - Grup Kargo-insanlar hep tersine
28 - Grup Merdiven-Hasret
29 - Grup Taraffic-Dağlar Mı Yollar Mı
30 - Grup Yeni Türkü-Denize Yakılan Türkü
31 - Grup Yeni Turku-Deliler
32 - Grup Yeni Turku-Yagmurun Elleri
33 - Grup Yorum-Daglara Gel Daglara
34 - Grup Yorum-Haketmedim Seni
35 - Gulay-Affetim Seni
36 - Gulay-Istanbul Agliyor
37 - Gülben Ergen-Yalnızlık
1 - Kıraç-Bir İstanbul Masalı
2 - Kıraç-Bir Garip Aşk Bestesi
3 - Kıraç-Bir Veda Havası
4 - Kıraç-Düş Yakamızdan
5 - Kıraç-Dağlar Kadımı
6 - Kıraç-Eğer İstersen
7 - Kıraç-Eşşeği Saldım Çayıra
8 - Kıraç-Gidiyorum
9 - Kıraç-Hatıra
10 - Kıraç-Hep Sen
11 - Kızılırmak-Hasret
12 - Kargo-Bana Ruh Ver
13 - Kargo-Farklı Rüyalar
14 - Kargo-insanlar hep tersine
15 - Kargo-Yanımda Sen Olmayınca
16 - Kayahan-Bir Aşk Hikayesi
17 - Kazım Koyuncu -Ben Seni Sevdiğimi
18 - Kazım Koyuncu-Ben
19 - Kazım Koyuncu-Denizde Karartı Var
20 - Kazım Koyuncu-Dido Nana
21 - Kenan Doğulu-Baş Harfi Ben
22 - Kenan Dogulu-Aglayamam
23 - Kenan Dogulu-Aklim Karisti
24 - Kenan Dogulu-Ara Beni Lutfen
25 - Kenan Dogulu-Elveda Meyhaneci
26 - Keremcem-Aglayalim Beraber
27 - Kesme Seker-Acilarin Krali
28 - KIrac-Demirci
29 - KIrac-Ister Sev Ister Sevme
30 - Kıraç-Yalan
31 - Kirac-Demirci
32 - Kurban-Aglama Degmez Hayat
33 - Kurban-Gelme
34 - Kurban-insanlar(Tab)
35 - Kurban-Yalan
36 - Kutsi-Doğum Günü
37 - Kutsi-Geçer
38 - Kutsil-Aglama Kalbim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder