14 Temmuz 2009 Salı

Webde Yeni Bir: Gitar Sitesi Soluku

Blogumu bugün açtım ve bir kaç haftadir gezdiğim yeni açılan bir web sitesini tanıtmak istiyorum. Aynı zamanda sizler site tanıtımı için başvurabilirsiniz. Blogum size açık :)


.. Sitenin bir çok kısmı var akor arşivi, gitar eğitimi, guitarpro arşivi, forum ve bir çok şey.. Sitenin sloganı çok orjinalmiş, çok sevdim "gitarın netteki sesi" aynı zamanda ismi de kolay ve anlaşılır 8 harf " netgitar".com yeni açıldı çünkü ben bir çok siteyi bilirim. Ama bence bu site tasarım açısından çok hoş...


ziyaret etmek için

netGitar.com - Gitarın Netteki Sesi

Web Sitesinin Diğer Kanalları:

Gitar Eğitimi : egitim.netgitar.com
Sohbet Odası: sohbet.netgitar.com
Kayıt Stüdtoları: studyolar.netgitar.com

Site tanıtımlarımın devamı gelicek...

1 yorum: